Miejsca

Death City

  Opis: Miejsce zbudowane na szczątkach opustoszałego miasta, z którego zostały rozebrane wszelkie budowane, by na ich miejsce mogło powstać więzienie i areny. Całość dostęp ma do gęstego lasu, jeziora czy zielonych polan rozciągających się aż po sam horyzont. Niestety, miejsce jest otoczone wysokim murem, którego nie da się w żaden sposób obejść. Mierzy 10 m wysokości i 7 metrów grubości, mieszcząc w sobie kilka płotów podpiętych do prądu. Każdy, kto tu się znajduje, może się swobodnie poruszać po całym terenie, oprócz zbliżania się do oddzielnych stref, jakimi są Areny.

Więzienie

  Opis: Ogromnej wielkości budowla, z dużą ilością zakamarków i pięter, które w głównej mierze są pod powierzchnią ziemi (ok. 3 piętra). Jej styl wzorowany jest nieco na architekturze XVIII wieku. Całość podzielona jest na pięć stref, w których znajduje się co innego.
  *Pierwsza strefa odpowiada za tak zwaną Wolną Przestrzeń. Tym mianem nazywa się każde miejsce w budynku, w którym to można spędzać swój czas wolny. Jest w nich jednak zachowane bezpieczeństwo, gdyż na każdym kroku można dostrzec przechodzących strażników. Cała przestrzeń rozciąga się przez cały budynek, oprócz ostatniego, trzeciego piętra.
  *Kolejną strefą jest Wschodnia Strefa. To właśnie tam ulokowane są wszystkie pokoje. Tam również jest duża ilość strażników, lecz nie jest to tak zastraszająca ilość, jak na Wolnej Przestrzeni. Często są tu organizowane jakieś przemyty czy inne "zabronione" rzeczy.
  *Północna Strefa cechuje się dostępem do wszystkiego, co jest nam potrzebne. Umiejscowiona jest tam biblioteka, szpital, pokój z atrakcjami, stołówka i wiele innych. Często można zauważyć jakąś bijatykę, czy też usłyszeć krzyki aresztowanych. To również tutaj znajduje się nasz punkt obserwacyjny, w którym możemy śledzić poczynania innych w czasie zawodów czy misji.
  *Następna jest Zachodnia Strefa. Odpowiada ona za przygotowania na misje czy Areny. To właśnie tam znajduje się Komnata, w której to możemy wziąć jakąś pracę czy zadanie, zgłosić się do recepcji i wyruszyć na misję, która często wykonywana jest poza terenem Death City. To również tutaj dostajemy swoje wynagrodzenia.
  *Strefa Zagrożenia to miejsce, w którym jesteśmy skazywani. Jest ona ostatnią strefą i najrzadziej odwiedzaną, chyba że jest się człowiekiem ciekawskim lub głupim. Strefa znajduje się na ostatnim, podziemnym piętrze i dzieli się na mniejsze strefy, które obejmują pokoje tortur, jak i tymczasowe cele. Jeżeli tam trafiłeś, jest naprawdę niewielka szansa, że zdołasz stamtąd wyjść.

Areny

  Opis: Na całym terenie Death City rozmieszczonych jest kilka Aren, które w zasadzie niczym się nie różnią. Jedyne różnice są w ich ulokowaniu, gdyż są w: lesie, przy jeziorze, na polanie oraz na wybudowanym pustkowiu, które jest również nazywane ruinami miasta.

Las

  Opis: Olbrzymi teren z ukrytymi budowlami. Jeżeli dobrze się w nim poszuka, można w nim spotkać ruiny kościoła, jaskinie, wraki samochodów i inne. Trzeba jednak pamiętać o drodze powrotnej, gdyż bardzo łatwo jest się tam zgubić. Las częściowo obejmuje jezioro.

Jezioro

  Opis: Krystaliczne czysta woda, która odbija z dokładnością wiszące nad nią niego. Co rusz można ujrzeć lądujące ptactwo, które postanowiło chwilę odpocząć. Niezwykle piękne i spokojne miejsce, w którym często dochodzi do głośnych zabaw. Jest to jedno z niewielu miejsc, gdzie więźniowie mogą poczuć się, jakby byli z powrotem wolni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz